EAΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2022-23, M&E
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ/ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Οδηγίες
- Η αξιολόγηση είναι προαιρετική, ανώνυμη και συμβάλει στη βελτίωση της ποιότητας του Προγράμματος Σπουδών.
- Ο φοιτητής χρειάζεται να αφιερώσει λιγότερο από 10 λεπτά, από τον πολύτιμο χρόνο του, για την συμπλήρωση του ερωτηματολογίου.
- Ο φοιτητής ενημερώνεται για τον σύνδεσμο του ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου.
- Η αξιολόγηση υλοποιείται εύκολα και γρήγορα κάνοντας κλικ στον αντίστοιχο κύκλο που εκφράζει τη βαθμολογία του φοιτητή ανά ερώτημα και διατυπώνοντας σχόλια, μέσω της χρήσης έξυπνου κινητού τηλεφώνου ή άλλης ηλεκτρονικής συσκευής με πρόσβαση στο διαδίκτυο. Μη επιλογή σημαίνει δεν ξέρω/δεν απαντώ/δεν εφαρμόζεται. Η αξιολόγηση ολοκληρώνεται πατώντας το κουμπί «Υποβολή».
- Η διαδικασία επαναλαμβάνεται για το σύνολο των μαθημάτων για τα οποία ο φοιτητής λαμβάνει σχετική ενημέρωση.
- Η αξιολόγηση του δεύτερου διδάσκοντα γίνεται σε διαφορετικό ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο, στο οποίο συμπληρώνεται μόνο η ενότητα Β «Ο διδάσκων».
- Η ενότητα του ερωτηματολογίου Γ «Ο βοηθός» συμπληρώνεται μόνο στην περίπτωση που στο μάθημα υπάρχει βοηθός φροντιστηρίου/εργαστηρίου.
- Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου υλοποιείται αποκλειστικά εντός ορισμένου χρονικού διαστήματος.
- Οι κωδικοί χρησιμοποιούνται μόνο για την συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και δεν υπάρχει καμία συσχέτιση των συμμετεχόντων με τις υποβληθείσες απαντήσεις.
Τίτλος Μαθήματος |
Διδάσκοντες |
ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ |
|
ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
|
ΔΙΚΤΥΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ LOGISTICS |
|
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ |
|
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ |
|
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ (CRM) |
|
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ |
|
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ |
|
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΙΙ |
|
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ |
1) ΓΚΥΠΑΛΗ ΑΡΕΤΗ |
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
|
ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ |
|
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ |
|
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ |
1) ΔΡΟΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
ΘΕΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ |
|
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΙΙ |
|
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ |
|
ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ |
|
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ |
|
ΠΟΛΥΚΑΝΑΛΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΕΛΑΤΗ |
|
ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
|
ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ Ι |
|
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ |
|
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ |
|
ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ |
|
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
|
ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |